Sunday, July 10, 2011

:: Karnival Flora Putrajaya 2011 ::



Bismillah ..

Entry kali ni nak share visit ke Karnival Flora Putrajaya 2011 .. dan pertama kalinya aku rase bebas dari berita politik yang menyenakkan Telinga & Mata .. Alhamdulillah .

Sambil - sambil tu dapat jugak berpicnic dgn family untuk mengeratkan Silaturrahim .. *Ayat SPM .. Haha . Review tentang Karnival Flora ni memang Best ! Warna - warni sana - sini .. Sape tak happy kn ? Masalah hilang, Jerawat pun hilang .. Ngeh3 .

Tak nak review lebih - lebih nanti orang kate SPOIL pulak .. tp pergilah tengok pokok -pokok bunga yang chantek .. Relaks kan mate yang dah Sssenak berMuka-Buku selalu tu .. :)

Apa - apa pun enjoiycelicious the photos and flowers ..

p/s : Aku bukan seorang yang fotogenik@fotogenie dan bukan lah seorang Photog yang Pro-fe-sio-nal .. Jadi segala gambar yang tidak chantek dan tidak Sharp harap dimaafkan sebab menggangu penglihatan kamu semua .. Aku pun gune Camera Compact aja .. :))




Minta maaf lah ye kalau semua gamba - gamba bunga yang chantek ni ter " over " Zoom .. sebab aku memang gile " close -up" and Macro .. Haha . enjoiyce !



Aku bukan lah Mat Bunga ataupun Saintis Bunga .. jadi kalay teringin nak tau nama Bunga apatah lagi nama Saintifik-nya .. Soryy aku tak dapat nak tolong .. :))


Pokok - pokok Bunga Yang HemmmSemmm .. Haha . Ok Angkat Bakul Baju, Lipat Kain Sendiri ..



Hari ini Ular Sawa dah kenyang makan Ayam KFC yang dah dilumur dgn resepi tapak Kasut .. Jadi dia tak makan aku .. Terima Kasih .

Subhanallah ..
Maha Suci bagi Allah dia atas keindahan ciptaan-Nya ..
Bagi sesiapa yang berminat nak pergi boleh lah pergi lagi .. Karnival ni berlangsung dari 9 - 17 Julai 2011 .. Nasihat aku jangan pergi lamabat - lambat . nanti Bunga Layu . :)

Ok .. Assalamualaikum ..

4 comments: